Specialist seo

Strategia de cuvinte si expresii cheie

Desi termenul generic folosit este acela de „cuvinte cheie”, in realitate folosim din ce in ce mai mult, atat in cautarea pe motoarele de cautare cat si in optimizare, expresii cheie, nu cuvinte izolate.

Acest fapt este o consecinta fireasca a dorintei utilizatorilor de internet de a ajunge cat mai rapid la informatia specifica pe care o cauta. De exemplu, daca o persoana care se afla in centrul Bucurestiului vrea sa gaseasca repede un restaurant oarecare in zona, cautarea acestuia nu va fi una generica, de tipul „restaurant”, ci una cat mai adaptata „restaurant centru Bucuresti”, „Restaurant Bucuresti Bulevardul Unirii”, etc.

Practic, de alegerea cuvintelor si expresiilor cheie pentru un site depinde intreaga strategie de optimizare SEO. Chiar daca expresiile sau cuvintele alese sunt definitorii pentru activitatea site-ului tau, daca nu se opteaza pentru declinarile cele mai cautate de catre vizitatori, se poate obtine o buna pozitionare pe Google, insa nu si trafic.

O strategie bine realizata implica gasirea raportului optim dintre volumul de cerere si volumul de concurenta pentru expresiile cheie alese in urma unor teste specifice efectuate. De asemenea, sunt analizate structura site-ului si strategiile site-urilor concurente si potentialul site-ului.

Este cunoscut faptul ca un site cu vechime mai mare este mai usor de pozitionat, prin urmare, se poate opta pentru o strategie de cuvinte cheie foarte concurentiale. Daca ne confruntam cu un site recent, cu putine pagini, vor trebui vizate in prima faza expresiile cu concurenta medie.
Daca doresti o analiza a cuvintelor cheie actuale sau realizarea intregii strategii de cuvinte si expresii cheie pentru site-ul tau, nu ezita sa ne contactezi aici :

...