Specialist seo

Optimizare SEO

Optimizarea SEO sau optimizarea pentru motoarele de cautare, reprezinta un cumul de actiuni care vizeaza pozitionarea unui site in clasamentul acestora, in special pe Google. Deoarece criteriile impuse de motoarele de cautare sunt intr-o dinamica permanenta, actiunile SEO pentru acelasi site pot fi diferite in timp si este nevoie de interventii periodice pentru a pastra performantele online deja atinse de site-ul respectiv.

Cu toate acestea, exista o serie de elemente de referinta pentru optimizarea SEO a unui site, chiar daca metodele se adapteaza schimbarilor de algoritm ale motoarelor de cautare.Pentru ca un site sa dobandeasca notoarietate pe motoarele de cautare si sa-si imbunatateasca indicele de popularitate, sunt necesare atat actiuni on site, cat si off site.

Optimizare on site

Optimizarea on site se refera la actiunile SEO efectuate strict in interiorul site-ului. Aceasta include:

- analiza tehnica sau auditul tehnic, prin care se identifica factorii care blocheaza indexarea si pozitionarea site-ului si care presupune o serie de actiuni specifice pentru a obtine un site SEO frendly (conform exigentelor motoarelor de cautare)

- analiza site-urilor concurente la care ne raportam in permanenta in timpul unei campanii de optimizare seo

- strategia de cuvinte cheie care odata definita, se urmareste integrarea expresiilor definitorii pentru activitatea site-ului in continutul acestuia, la nivel de URL-uri, meta tag-uri, continut textual, linkuri, imagini si video-uri

- sistemul intern de linkuri este foarte important, intrucat faciliteaza accesul pe site atat motoarelor de cautare, cat si vizitatorilor.

Optimizarea off site

Un site bine ancorat online, va avea intoatdeauna prioritate in clasamentul online. Motoarele de cautare considera ca cu cat sunt mai multe trimiteri, catre un site, cu atat continutul acestuia este mai pertinent si interesant pentru vizitatori si prin urmare, merita sa fie afisat inaintea altora.

Practic, serviciile de optimizare off line cuprind obtinerea de linkuri de pe alte site uri, bloguri, retele sociale, directoare web, etc. catre site-ul pe care dorim sa-l optimizam. Exista si aici o serie de criterii de care trebuie sa tinem cont pentru a realiza un sistem eficient de netlinking, cu linkuri de calitate, care sa fie luate in considerare de Google. Utilizarea excesiva de linkuri externe de calitate slaba poate duce la spam, si prin urmare, la penalizarea site-ului.

Exemple de actiuni off site: inscrieri in directoare de specialitate, comunicate de presa, promovare pe forumuri, bloguri, Youtube, Facebook sau alte retele sociale.

Pentru a beneficia de servicii de consultanta si optimizare SEO te rugam sa completezi formularul online :

...